יתרונות של שימוש בפוליגל

פוליגל

פוליגל הוא שם של קבוצת חומרים פולימרים בעלי תכונות שמאפיינות רק אותם.

הוא נראה כמו קרטון, הוא בעל תכונות בידוד ומשמש לבידוד מבנים ובתחום החקלאות. לוחות פוליגל הם חלולים ומשתמשים בהם לקירוי שקוף. הם עמידים, קלים ואיכותיים מאוד והכי חשוב – קלים להתקנה.
פוליגל מגיע בצורות רבות והוא חצי שקוף וכך מקבל מראה זכוכית, יש לו עמידות גבוהה יותר מזכוכית וזה מה שהופך אותו לשימושי ליצירת ציפוי שקוף לאיזורים רבים.

מאפייניו של הפוליגל נותנים לו להוות פתרון למקרים רבים של קרוי. התקנתו היא קלה ופשוטה ועושים אותה על רצפה. כשמסיימים לבנות את הלוחות פוליגל אסור לדרוך עליהם כי הם צריכים לעבור תהליך. הם עמידים מאוד בקרנות השמש והם חסינים מנזק לאורך זמן. הם עומדים במזג אוויר שונה הן חום והן קור ולא מתיישנים או מאבדים צורה עם הזמן. נוסף על הכל הם גמישים וניתן ליצור להם צורה של קשת. קל לחתוך אותם ולהתאים אותם לצורות ומשטחים שונים. הוא מאוד עמיד בפני אש ושריפות. בין הדברים החשובים שמושכים אנשים להשתמש בפוליגל הוא שהוא אינו נדרש לתחזוקה והוא אסתטי וקל לנקות ולשטוף אותו.

מאמרים נוספים:

 

פוליגל משמש לצרכים אקוסטיים כמו לכיסוי גגות, בידוד מבנים, חממות, הוספת צבעוניות במבנה, שיקוף, בריכות, חדרי כושר, קניונים, אולמות ספורט, שלטי חוצות ואצטדיונים.
ניתן לכסות את גג הפרגולה באמצעות פוליגות כי הוא עמיד לכל מזג אוויר ולכן זה מאוד שימושי כי פרגולה ממוקמת בחוץ וכך הוא אוטם את הירטבות הריצוף של הפרגולה מבפנים, ובימים חמים הוא אוטם את קרני השמש שמקרינים על הפרגולה בחוזקה וכך מסננים אותם.
מאפיינים של פוליגל: משקל קל, מגוון גדלים, דק/עבה, עמיד במים, עמיד בקרני שמש, מאפשר חסכון בתאורה, הצללה, התקנה עצמאית, בידוד וחסכון במיזוג, עמיד וחזק מאוד, ניתן להדפיס עליו, ניתן למחזור, שומר על איכות הסביב, אינו נפגע מכימיקלים.

אצלנו תוכלו למצוא את הפוליגל במגוון גדלים, צורות וצבעים.

אז אם אתם צריכים פתרון קרוי טוב לפרגולה או לכל צורך אחר בביתכם, צרו עימנו קשר!

תוכן עניינים

צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

בניית בית עץ
בניית בית מעץ

בניית בית עץ  – בשנים האחרונות, ישראל רואה עניין הולך וגובר באורח חיים בר-קיימא מבחינה סביבתית, כאשר מספר הולך וגדל של אנשים פונים לבתי עץ

קרא עוד »