איך לבחור גדר עץ?

גדר עץ

גדר עץ לגינה היא אחד הדברים שמוסיפים מאוד בעיצוב הבית ועיצוב החצר. זה מעניק מראה שונה ומיוחד לבית. יש את אלו ששמים גדר שכזו ומתחשבים רק בעיצוב, אך עם הזמן זה נעשה לא פרקטי ומפספס את המטרה של הגדר.

אז לפני שאתם הולכים להשקיע בגדר, כדאי שתעברו על הטיפים:

  1. להתאים את הגדר עץ למטרת היעד. אם אתם מחפשים גדר שתמנע כניסה של זרים או מהכלב לברוח מהבית, תצטרכו גדר בינונית. אם אתם רוצים גדר למטרת יופי, תסתפקו בגדר נמוכה, אסתטית ומעוצבת שיכולה להשתלב עם הריהוט בגינה.
  2. גם גדרות אלומיניום וברזל הם כיום גדרות נחשבים ומעוצבים וניתן לשחק עם קווי העיצוב ולגרום להם להיראות אסתטיים ומעוצבים.

מלבד גדר עץ יש עוד סוגי גדרות בשוק:

  • גדר אבן – גדר עשויה מבטון, מאוד עמידה ויקרה וקשה לעצב אותה מחדש במהלך השנים. אלו גדרות מאוד חזקות ולכן הן בעלות מיגון גבוה מאוד, ברמה של מיגון חדרים לממ"ד..
  • גדר פלדה ואלומיניום – פתרון נפלא לבטיחות חזקה בבתים פרטיים וקוטג'ים עם גינות פתוחות. זה גדרות בהתאמה אישית שמחירן נמוך והדקורציה יוקרתית.
    הדבר הפחות טוב בהן הוא שהיא לא כל כך מגנה מפני רעשים וקיימת תוספת מחיר על ציפוי שיגן מקורוזיה בעתיד.
  • גדר במבוק – גדר מאוד זולה בהשוואה למבחר האחר של הגדרות, קלה להתקנה ולא דורשת יותר מדי חיזוקים. החיסרון בגדר זו שהיא לא מגנה מפני פריצות וקל לעבור אותה ולהרוס אותה.
  • גדר ויניל/פלסטיק – משמשת לפתרון סינתטי. גדרות אלו מוגנים מצבעים ואבק אבל בהשוואה לגדר עץ הם יקרות יותר.

בבחירת גדר לגינה, עלינו לבדוק את סדר העדיפויות והמאפיינים שאנו מחפשים בגדר, כמובן גם את התקציב שאנו מוכנים להשקיע. עלינו לקחת בחשבון את גודל השטח כדי לכסות את כולו ולמנוע פריצות מבעוד מועד ואם אנו מחזיקים חיה, למנוע בריחה לא צפויה שלה.

מומלץ לבדוק את מבנה הגדר והמראה העיצובי שלה בנוסף לכל.
כשניקח בחשבון את כל המרכיבים ביחד, נוכל לדעת כמה אנו מוכנים להשקיע באמת בגדר.

תוכן עניינים

צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

בניית בית עץ
בניית בית מעץ

בניית בית עץ  – בשנים האחרונות, ישראל רואה עניין הולך וגובר באורח חיים בר-קיימא מבחינה סביבתית, כאשר מספר הולך וגדל של אנשים פונים לבתי עץ

קרא עוד »