כיורים מעוצבים לשדרוג המראה

כחלק מעיצוב חדשני ומודרני הכניסו כיורים מעוצבים לשירותי האורחים, לאמבטיה ולפינת נטילת הידיים

בזמן שאתם מחדשים את חדר האמבטיה, שירותי האורחים או מעמידים עמדה נפרדת לנטילת ידיים, עצבו את החלל שיהיה נעים למשתמשים וכמובן התאימו אותו בצורה פרקטית לאופן השימוש. בחדר האמבטיה למשל אנחנו צריכים כיור שיהיה גדול דיו לצחצוח השיניים, לשטיפת הפנים מבלי במים ישפריצו החוצה. לאומת זאת כיור מעוצב לנטילת ידיים יכול להיות קטן בהרבה, כשהוא משמש אותנו רק לשטיפת הידיים.

כיורים מעוצבים היא דרך פשוטה להכניס עיצוב מודרני וחדשני למראה כל החלל, לפעמים אנחנו לא רוצים להיכנס לשיפוץ כללי של כל החלל אך עדיין מעוניינים להעניק לו מראה מרענן ושונה מקודמו. החלפת הכיור הקיים עם כיור מעוצב משנה את ההרגשה כשנכנסים לחלל וזאת משום שזה הפריט השימושי ביותר באותו חלל שאנשים ישימו לב אליו.

להתאמת כיור מעוצב עבור החלל שלכם, סטודיו לקרמיקה – לימור בן יוסף מעצבת עבורכם כיורים בהתאמה אישית לפי הצרכים שלכם והעיצוב המתאים ביותר עבורכם ועבור התאמתו לחלל בו אתם מעוניינים להתקין אותו, ביחד עם חשיבה פרקטית שהכיור יהיה פונקציונאלי ומבלי שמים ישפריצו החוצה ממנו. תוכלו בנוסף להתייעץ איתה על הברז הנכון לאותו כיור נבחר. היכנסו לאתר limorceramics.com על מנת להתרשם מעבודותיה וליצור איתה קשר.

אתם יכולים להתאים כיורים מעוצבים לנטילת ידיים עבור ביתכם אם אתם שומרי מסורת ובין אם לא, היום ישנה אופנה להוציא את הכיור לשטיפת הידיים אל מחוץ לחלל השירותים ולשים אותו בשטח המעבר לשירותים. תוכלו להעניק לפינת שטיפת הידיים מראה מודרני ומעניין עם כיור מעוצב עבודת יד. גם בבתי כנסת היום מתייחסים לעיצוב ורוצים להעניק לבית הכנסת מראה מודרני שכן עם כיור מעוצב לנטילת ידיים ניתן להעניק עיצוב מיוחד וחדשני לבית הכנסת גם כן.

במשרדים ובמוסדות ציבוריים אנחנו יכולים לראות את השימוש באלמנטים מודרניים ואופנתיים גם כן. אשפר לשלב בשרותי המשרדים כיורים מונחים מעוצבים שישמשו את כלל העובדים בצורה יעילה ונקיה. העיצוב נוגע בכל פינה וכדאי להשקיע מחשבה גם בחללים קטנים כמו חדר השירותים, או פינת נטילת הידיים על מנת להשלים את המראה הכללי למקום.

תוכן עניינים

צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

בניית בית עץ
בניית בית מעץ

בניית בית עץ  – בשנים האחרונות, ישראל רואה עניין הולך וגובר באורח חיים בר-קיימא מבחינה סביבתית, כאשר מספר הולך וגדל של אנשים פונים לבתי עץ

קרא עוד »