לגעת בחומר וליצור כיור קרמיקה

עוד שהיינו ילדים קטנים אהבנו לשחק בחול, בפלסטלינה ולגעת בכל דבר. המגע יוצר תחושת היכרות וקירבה ובנוסף מעניק לנו את היכולת ליצור.
סטודיו לקרמיקה – לימור בן יוסף לקחה את האהבה ביצירה והפכה אותה למקצוע ייחודי המאפשר לכל מי שמעוניין להכניס עיצוב אישי בביתו יוכל עשות זאת בקלות.

כולם רוצים להיות מיוחדים, אנחנו רואים את זה בתחומים שונים בחיים, יש מי שיבחר במקצוע מיוחד ולא רגיל, יש מי שיתלבש בצורה חופשית שלאחרים יראה מוזר, אחר יבחר לקנות אוטו יוקרתי כדי להפגין את העושר שלו או להראות שהוא שונה ויש לו את היכולת לקנות משהו שאחרים לא יכולים להרשות לעצמם ובעצם כולם רוצים שיהיה להם את הדבר הייחודי להם גם אם הם די "רגילים" ומשתלבים ב"סטנדרט" המקובל בחברה.

לפעמים אפשר לפגוש אנשים בעלי אופי כל כך מיוחד אבל בתחום העיצוב הם לא מבינים דבר ומהפחד שמה שהם יבחרו יהיה לא מתאים או לא יפה בעיני אחרים הם בוחרים ללכת על מה שהרוב הולכים והם פשוט מתמזגים עם הזרם למרות שהיו רוצים להכניס קצת ייחודיות עיצובית.

כיורים מקרמיקה למטבח ובכלל

כיורים מקרמיקה יכולים להיות מאוד בנאליים ומשעממים, אם תשאלו מישהו שלא מבין דבר או חצי דבר בעיצוב, הוא יגיד לכם שכיור הוא בעצם קערה לבנה והמים מהברז מתנקזים דרכו לביוב. מבחינה פרקטית זה לגמרי נכון אבל מבחינה עיצובית זה רק הקצה ההתחלתי לכיורים.
כל כיור קרמיקה בעבודת יד הוא ייחודי ואין שני לו, ברגע שמשהו נעשה באופן ייחודי לא יכול להיות שני לו, זה הקסם של מי שיוצר בעבודת יד. לימור בן יוסף יוצרת בחומר, מייצרת כיורים בעבודת יד ייחודיים ולפי התאמה ודרישה של לקוחותיה.
ביצירתיות מעל לכל דמיון היא תעזור גם לכם למצוא את הייחודיות שלכם ולהטמיע אותה בתוך היצירות שלה. ככה שלכם יהיה כיור קרמיקה עבודת יד שמתאים בדיוק לכם ולא עוד מוצר המיוצר במפעל ורץ בכמויות רבות. ב Limorceramics תוכלו להתרשם ממגוון רחב של כיורים בעבודת יד ובאותה הזדמנות ליצור קשר על מנת לתאם פגישה.

תוכן עניינים

צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

בניית בית עץ
בניית בית מעץ

בניית בית עץ  – בשנים האחרונות, ישראל רואה עניין הולך וגובר באורח חיים בר-קיימא מבחינה סביבתית, כאשר מספר הולך וגדל של אנשים פונים לבתי עץ

קרא עוד »