הקשר בין תאורה צמודת קיר לבין עיצוב

איך לגרום לתאורה צמודת קיר להשפיע על המראה של המבנה בכלל?

כל מבנה באשר הוא נבנה במחשבה מעמיקה לפונקציונאליות השימוש, למראה שלו והתכנון שלו מתבצע בהתאמה לתחושה שהלקוח מעוניין לקבל כשהוא מגיע לאותו המבנה. על ידי שימוש בתאורת אוירה אתם יכולים להעניק למבנה בין אם זה הבית הפרטי שלכם ובין אם זה לעסק שלכם את המראה הייחודי לכם.

ישנה השפעה מאוד גדולה לתאורה נכונה, תאורת חוץ צמודת קיר למשל יכולה ליצור אשליה של מבנה נמוך או גבוה, מבנה שהוא רחב או צר. המשחק עם תאורת חוץ לדוגמא משפיעה על המראה של המבנה מבחוץ, לפעמים אנחנו קונים מבנה שהוא כבר מוכן, אנחנו לא יכולים כרגע לשנות את הבנייה עצמה אבל אנחנו בהחלט יכולים להשפיע על המראה בעזרת תאורת חוץ מקרמיקה, להעניק למבנה שלנו יותר גובה אם הוא נמוך, אם הוא ממש גבוה ואנחנו רוצים להעניק לו תחושה פרופורציונאלית וחמימה יותר אנחנו יכולים לשחק עם תאורה צמודת קיר על מנת לתת את התחושה הזו.

ניתן למצוא מגוון גדול מאוד של תאורת חוץ צמודת קיר, 'זריקת' אור כלפי מעלה או כלפי מטה וישנן המשלבות לשני הכיוונים, הכול תלוי בתחושה ובמראה שאתם רוצים להעניק למבנה. , סטודיו לקרמיקה – לימור בן יוסף מעצבת בקרמיקה גופי תאורה צמודת קיר בעבודת יד. בכישרון עילאי, בראייה מרחבית טובה ובהתאמה מדויקת עבורכם. אתם מוזמנים להיכנס לאתר limorceramics.com ולראות מעבודותיה הקודמות וליצור איתה קשר על מנת להתאים עבורכם את גופי תאורה צמודת קיר המתאימה ביותר עבורכם.

השילוב של תאורה עם המבנה אינה רק מבחוץ ואנחנו צריכים להתייחס לתאורה גם לחללים הפנימיים של המבנה. כל חדר בבית מצריך מאתנו תאורה קצת שונה, לדוגמא, בסלון הבית אנחנו מצד אחד רוצים שהסלון יהיה מואר אך מצד שני אנחנו רוצים שתהיה לנו אפשרות לתת לו תאורת אווירה נעימה בשעות מסוימות של הערב. בשילוב נכון של תאורה צמודת קיר לסלון בביתכם, אתם יכולים להשיג את שתי האפשרויות גם יחד.

תוכן עניינים

צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

בניית בית עץ
בניית בית מעץ

בניית בית עץ  – בשנים האחרונות, ישראל רואה עניין הולך וגובר באורח חיים בר-קיימא מבחינה סביבתית, כאשר מספר הולך וגדל של אנשים פונים לבתי עץ

קרא עוד »