שולחן אוכל עץ מלא – 3 פריטים שישדרגו לכם את המטבח הכפרי

שולחן אוכל עץ מלא

שולחן אוכל עץ מלא – מראה העץ הטבעי והמלא חוזר לאופנה במלוא היופי שלו ואנחנו מוצאים בתים רבים שמעדיפים לחזור למקור. בעיצוב הפנים שלהם הם משלבים את הכפריות הפשוטה והבסיסית בכל חדר, אפילו לילדים שנהנים מריהוט איכותי. אפשר למצוא בהם פריטים כמו מיטת ילדים מעץ מלא וספריות מרהיבות, ואפשר ליהנות בהם מעיצוב מטבח כפרי שיש לו את כל המאפיינים של מטבח כזה. ברחבי הבית אפשר למצוא כיסאות עץ מלא או שולחן אוכל עץ מלא ואפילו כונניות ושידות עץ מלא שעושות את כל האווירה ביתית. להלן כמה המלצות על פריטים שבלעדיהם זה לא באמת מטבח כפרי.

שולחן אוכל עץ מלא

מטבחים כפריים מצטיינים בגודלם ובמקום המרווח שיש בהם, כך שהם יכולים להכיל את כל בני הבית וגם אורחים. זהו אחד המאפיינים הכי מוכרים של מטבח כפרי שיש לו תפקיד של מרכז הבית, כמו חדר אירוח ועבודה ואכילה גם יחד. במקום כזה הכי מתבקש למצוא שולחן כפרי עץ מלא שהוא נוח לעבודה וגם מתאים לאורח החיים הזה. בכפר עובדים הרבה עם חומרי גלם טבעיים שמכינים מהם הכל ולכן המטבח הוא החדר העסוק ביותר בבית. במקום כזה נחוץ שולחן אוכל עץ מלא כדי לשמש גם לעבודות ולהכנות ומכיוון שעץ טבעי הוא הכי נכון והכי טוב לעבודה היגיינית ואינטנסיבית מבלי לפגוע בשולחן, זה הפריט הכי נכון שמתאים לא רק אסתטית אלא גם פונקציונלית.

מטבח עם שולחן כמו אי

מאמרים נוספים:

דלתות מטבח עץ מלא

הכניסה למטבח חייבת להיות ברורה, אסתטית ופונקציונלית. במטבח כפרי לא מוותרים על אף הזדמנות להכניס אלמנט מעץ מלא כדי להוסיף מסגור חמים וביתי ולכן מסגרות של חלונות וגם משקופים יהיו מעץ מלא. במקרה הזה, דלתות מטבח מעץ מלא הן הפריט ההגיוני והמתבקש משום שהפלטות הגדולות האלה ממחישות במלואן את היופי של עץ מהוקצע ומלוטש במראה הטבעי ונעים שלו. זה בדיוק מה שנותן לכל אדם את התחושה שהגיע הביתה, בין אם מדובר בעץ כהה או בהיר. אתם יכולים גם להוסיף צבע או להדגיש רק את הקווים הטבעיים והטבעות הנפלאות או להוסיף חריטות והטבעות שונות כדי להפוך אותן לאמנותיות. הדלתות האלה יפתחו בפני בני הבית את הפתח למקום הכי נעים ומזמין בבית באווירה נינוחה.

כיסאות, מושבים, כיסא נדנדה

אין כמעט בית כפרי בלי הכיסאות המסיביים מעץ מלא, במיוחד אם הם מונחים ליד שולחן אוכל עץ מלא בפינת האוכל או במטבח. כיסאות כאלה יכולים להיות מעוצבים בצורה מעודנת יותר כלן עוד הם מציגים את היופי של העץ המלא מבלי להסוות אותו בדרך כלל. יש כמה סוגים של מושבים שאופייניים לבית הכפרי, כמו כיסא הנדנדה שמתאים לישיבה בשעות הפנאי במרפסת לעת ערב, או כיסאות רחבים שמתאימים לישיבה בזוגות או לחדרי ילדים. המידות לא חייבות להיות סטנדרטיות אבל המושבים חייבים לשדר נינוחות רגועה של חיי כפר כדי לשבת בנחת מבלי למהר לשום מקום.

תוכן עניינים

צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

בניית בית עץ
בניית בית מעץ

בניית בית עץ  – בשנים האחרונות, ישראל רואה עניין הולך וגובר באורח חיים בר-קיימא מבחינה סביבתית, כאשר מספר הולך וגדל של אנשים פונים לבתי עץ

קרא עוד »